CUM València

dg.
Cortes de Pallàs (BUS) @ Plaça d'Espanya
febr. 4 @ 8:00 am
Cortes de Pallàs (BUS) @ Plaça d'Espanya | València | Comunidad Valenciana | Espanya

Coordina: Felix Minguillón

Eixida a les 08:00 des de P. Espanya (bus)

La ruta recorre les faixes de la muntanya per un bonic sender aeri al costat del riu Xúquer i amb la fenomenal estampa del Castell de Xirell.

El sender segueix fins arribar a la base de l’Alt del Francho i puja després mitjançant uns passes equipats amb cadenes que no representen cap dificultat.

En la part de dalt recorrem la plana fins enllaçar amb un PR que ens baixarà a una altra vall per a seguir part del sender de Cavanilles.

Les pujades i les baixades que farem per un barranc i una rambla son molt boniques i si tenim la sort que haja plogut en la comarca, les cascades que trobarem   portaran aigua, finalitzant una ruta espectacular, ideal per als amants del trekking.

DADES TÈCNIQUES DE L’EXCURSIÓ

• Distància: 18 km
  • Desnivell: 720m
  • Dificultat : Mitja/Alta
febr.
dg.
febr. 25 @ 8:00 am
Travesía Favara – Ratlla (625 m) – Les Creus (539 m) – Tavernes de Valldigna (BUS) @ Plaça d'Espanya | València | Comunidad Valenciana | Espanya

Coordina: José Vicente Luján

Eixida a les 08:00 des de P. Espanya (BUS)

Partimos de la localidad de Favara (12 m). Recorriendo un valle de cultivos de naranjos llegamoa a una senda que nos conduce a la cueva de la Gallera y después a un amplio collado desde el que por fáciles pendientes alcanzamos la cima del Ratlla, donde podremos disfrutar de hermosas vistas. A continuación cresteamos por lo alto de la sierra por un sencillo sendero, para descender a la font de la Sangonera. Desde aquí emprendemos una suave subida hasta el monte de Les Creus (539 m.), situado sobre la localidad de Tavernes de Valldigna, a donde descenderemos finalmente por les Revoltes de la Sangonera, un antiguo camino de herradura.

Excursión con espléndidas vistas hacia el mar y hacia las montañas del interior de Valencia.